درباره

وب پیش روی شما جاصل تلاش گروه کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عچ) روستای قالهرمی باشد ما تلاش می کنیم تا به بهترین صورت برنامه های فرهنگی هنری روستا راپوشش دهیم اما اگرکاستی وجود دارد شمابزرگواری نموده عفو فرمایید زیرا بزاعت ما بیش ازاین نمی باشد
جستجو
مطالب پيشين
بایگانی مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 473
بازدید کل : 11216
تعداد مطالب : 197
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


مرجع کد و اسکریپت

ابر برچسب ها


[مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ]

[ Designed By Ashoora.ir ]
کانون فرهنگی ، هنری صاحب الزمان (عج) مسجدجامع قالهر
تسلیت

 

 

 

 

 

 

 

آقای من

نبودنت غم بزرگیست

به راستی شهرچقدرغم انگیز است

روز شهادت تو

آقا جان

دلتنگ تو هستم

چه غریبانه تو را شهیدکردند

غافل از اینکه یک روز آشناترازهرکسی می شوی

آقاجان

حضور پرمهرت را همیشه حس می کنم

تورا هیچ کس نمی تواند از قلب ما بیرون کند


 

شهادت امام رضا ( ع ) و امام حسن مجتبی ( ع ) تسلیت باد



What ean conclude about whole peopl of jran when are jnougurated wagnjfjc erposjtjen ser assjst velayate - fagjh jn a smalj vjnoge ?

 



 

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و میثاق با ولایت و افتتاحیه نمایشگاه « امیر دلها » روز یکشنبه مورخ 10/10/91 در مسجد جامع روستای قالهر برگزار گردید. این مراسم با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان و کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) مسجد جامع روستای قالهر بعد از نماز مغرب و عشا با تلاوت آیاتی چند از قران مجید آغاز گردید .پس از تلاوت قرآن صادقی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان ضمن ارائه گزارش مختصر از فعالیتهای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان مسجد جامع روستای قالهر ازجناب آقای سهرابی مسئول کانون و اعضای فعال این کانون تقدیر نمود.
 
 
در ادامه سرپرست محترم فرمانداری شهرستان دلیجان جناب آقای مهرداد امرایی مطالبی را پیرامون حماسه نه دی و اهمیت آگاهی و بصیرت جامعه بیان نمودند. ایشان ضمن اشاره به برخی از حوادث بعد ازانتخابات ریاست جمهوری در سال 88 ، هدف اصلی  دشمنان قسم خورده این مرز و بوم از فعالیتها و اغتشاشات سازماندهی شده را از میان برداشتن اسلام و ولایت فقیه  خواندند. برخی  از عوامل فتنه که از کشور هم فراری شدند در سخنان خود اعتراف نمودند که مشکل اصلی آنها اسلام و ایمان و اعتقادات مردم ایران اسلامی می باشد. انها به دنبال این بودند که داشته های مردم را که از اسلام نا ب محمدی(ص)  می باشد را از آنها بگیرند و می خواستند ارکان نظام یعنی ولایت فقیه و شورای نگهبان و سایر دستگاههای امنیتی را دچار مشکل نمایند. جناب آقا ی امرائی در ادامه حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در صحنه نه دی را نقطه عطفی در تاریخ کشور خواندند و مطالبی را در خصوص این روز و نتایج و ثمرات حضور مردم در صحنه نه دی بیان نمودند. ایشان در ادامه با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از اقشار مختلف جامعه جهت  حضور حداکثری همراه با بصیرت و آگاهی لازم در صحنه انتخابات دعوت نمودند. 

درادامه از نفرات فعال کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج ) روستای قالهر که در طول نه ماه اول سال 91 در زمینه فعالیتهای فرهنگی و هنری فعالیت داشته اند و همچنینی از نفرات برتر