پنجمین جلسه بررسی راه کارهای مبارزه با تهاجم فرهنگی(جنگ نرم)


پنجمین جلسه بررسی راه کارهای مبارزه با تهاجم فرهنگی (جنگ نرم) در مورخه ۱۳۹۰/۷/۲۴ در ساعت ۱۸:۳۰ در مکان مسجد جامع روستای قالهر به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد.

پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا نیشابوری امام جمعه شهر دلیجان در رابطه با موضوعات ذیل صحبت کردند.

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی رونق بخشیدن به مساجد توسط مردم به ویژه جوانان می باشد که برای رونق بخشیدن به مساجد سه نکته باید رعایت شود ۱٫ راه کارهای متخذه توسط ائمه جماعات و قدرت جذب بالای آنها  ۲٫ هیئت امنای مساجد که می توانند با برنامه ریزی، مساجد را آماده بهره برداری برای اقشار مختلف به خصوص جوانان نمایند ۳٫  پایگاه های بسیج و کانون های مساجدمی توانند با برنامه ریزی برای جوانانی که در این مکان ها فعالیت می کنند در جنگ نرم نقش بسزایی داشته باشند. در پایان جلسه امام جمعه شهر دلیجان با اشاره به نزدیکی انتخابات نهمین دوره مجلس

شورای اسلامی خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای شدند

((اگر کسی بتواند یک ساعت وقت جوان را پرکند بهترین خدمت را به او کرده است))


حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا نیشابوری در نشست هیئت امنای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان مسجد جامع قالهر در مورخه ۱۳۹۰/۷/۲۴ راس ساعت ۲۱ فرمودند: اگر کسی بتواند یک ساعت وقت جوان را پرکند بهترین خدمت را به او کرده است. ایشان اشاره نمودند زمانه بسیار با گذشته متفاوت شده است . زمان ما، وسایل ارتباطی مانند اکنون وجود نداشت اما حالا از طریق ماهواره ، اینترنت، موبایل، و… فیلم های مبتذلی پخش می شود که اگر انسان سالم هم آن را تماشا کند متحول می شود. در ادامه فرمودند: ما از توانایی های خود به نحو احسن استفاده نمی کنیم بایدباهزینه کم، بهترین استفاده را از برنامه های فرهنگی ببریم. در پایان ایشان یاد آور شدند: فرقی که روحانیت شیعه، با روحانیت اهل تسنن دارد این است که، روحانی شیعه توسط مردم اداره می شود ولی روحانی اهل تسنن توسط دولت.