اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد پل ارتباطی مسجد و مدرسه هستند ا مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج)مسجد جامع روستای قالهر از توابع دلیجان گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد پل ارتباطی مسجد و مدرسه در راستای انتقال فعالیت ها هستند.

 

اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج)مسجد جامع روستای قالهر از توابع دلیجان به خبرنگار شبستان در اراک گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان (عج) قالهر روز گذشته با حضور در مدارس این روستا به دانش آموزان مدارس ابتدایی و راهنمایی شهید باهنر و شهید رجایی بسته های فرهنگی و تعدادی لوازم التحریر اهدا کردند.


وی افزود: به همین مناسبت به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) شش مسابقه قرآن کریم به صورت جداگانه بین دانش آموزان برگزار شد و در هر مسابقه از سه نفر از برگزیدگان با اهدا هدایایی تقدیر شد.


مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج)مسجد جامع روستای قالهر از توابع دلیجان در ادامه حضور اعضای کانون های مساجد را به سبب انتقال آموزه های دینی و فعالیت های فرهنگی در مدارس، پل ارتباطی قوی و موثری برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با مسجد و فعالیت های آن دانست.


سهرابی تصریح کرد: اعضای فرهیخته مساجد حتی می توانند به عنوان مربیان پرورشی و تربیتی در مدارس حضور یابند و سایر دانش آموزان را از فواید حضور در مسجد آگاه کنند.