تقدیر از ۱۳ مقاله برتر همزمان با میلاد امام علی(ع) در دلیجان ا مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج)مسجد جامع قالهر از توابع شهرستان دلیجان گفت: همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) از صاحبان ۱۳ مقاله برتر در این مسجد تقدیر می شود.

 

اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج)مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان به خبرنگار شبستان در اراک، گفت: طی فراخوان اینترنتی از علاقه مندان به نگارش مقاله دعوت شد به مناسبت فرارسیدن ماه های مبارک رجب، شعبان و رمضان مقالات خود را با این موضوعات به آدرس وبلاگ کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج)مسجد جامع قالهر ارسال کنند.


وی با بیان اینکه طی این فراخوان 50 مقاله از شهرهای قم، تهران، کاشان، اراک و دلیجان ارسال شد، افزود: از این تعداد 38 مقاله که بیشتر با موضوع ارتباط داشت مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه 13 مقاله به عنوان مقالات برتر حائز دریافت لوح تقدیر و هدیه شدند.


سهرابی اظهار داشت: به مناسبت خجسته میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مراسم جشنی در مسجد برگزار می شود و در آن حجت الاسلام میرطالبی از استادان حوزه علمیه قم سخنرانی و فلاح و توحیدی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مداحی می پردازند.


مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج)مسجد جامع قالهر با اشاره به اجرای گروه سروه صاحب الزمان(عج) از اعضای کانون، ادامه داد: طی هماهنگی با مرکز بهداشت قالهر به متولدین پسر درسال های 88 و 89 که نام پرافتخار "علی" را دارند در این مراسم جوایزی اهدا می شود.


وی از آغاز کلاس های حفظ قرآن کریم همزمان با سالروز میلاد امام علی(ع) خبرداد و گفت: افراد زیر شش سال شرکت کننده در این کلاس ها آموزش حفظ 26 سوره آخر قرآن کریم را فرا می گیرند.


سهرابی همچنین از آغاز طرح قرآنی 1445 همزمان با سراسر کشور در روز 13رجب سالروز ولادت امام علی(ع) خبرداد و افزود: این طرح با قرائت سوره انفال با حضور پرشور نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج)مسجد جامع قالهر ادامه داد: مراسم معنوی و روحانی اعتکاف با حضور 50 نفراز خواهران روستا به صورت رایگان در مسجد برگزار می شود