کد خبر :27550
برپایی هفت سین شهدا در مسجد جامع روستای قالهر
مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر از توابع شهرستان دلیجان از برپایی سفره هفت سین شهدا در هنگام تحویل سال نو در این مسجد خبر داد.
اسماعیل سهرابی به خبرنگار شبستان در اراک، گفت: همزمان با تحویل سال نو هفت سین شهدا در این مسجد برپا می شود و اهالی روستا بر اساس اعتقادات خود لحظه سال تحویل را در اماکن مقدس حضور یافته و با قرائت دعای یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار از درگاه خداوند منان سال خوشی را آرزو می کنند.
 
وی، به اهدای یک هزارو 200 هدیه فرهنگی از سوی ستاد اقامه نماز استان قم و کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) به اهالی حاضر در مسجد در هنگام سال تحویل اشاره کرد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز مسابقه فوتسال جام شهدای قالهر نیز برگزار می شود.
 
سهرابی برنامه پیاده روی از مسجد جامع تا آرامگاه بی بی مرضیه خاتون را از دیگربرنامه های کانون در ایام نوروز دانست و اظهار کرد: مراسم روخوانی قرآن کریم و هدیه آن به پیشگاه مطهر صاحب العصر، جضرت مهدی موعود(عج) نیز در ایام نوروز نیم ساعت قبل از نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شود.
 
مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر از توابع شهرستان دلیجان در ادامه به برگزاری مراسم اردو ویژه اعضای فعال کانون، شرکت کنندگان در مراسم روخوانی قرآن کریم و اعضای فعال در کلاس های نهج البلاغه خبرداد و گفت: این اردوها روزهای چهارم و سیزدهم فروردین برگزار می شود.
 
پایان پیام/