به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، صادقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان، در آیین افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر که شامگاه گذشته (19 تیر) برگزار شد، گفت: فعالیت های کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای قالهی در زمینه های فرهنگی، هنری، اعتقادی و مذهبی، ورزشی و ... بسیار گسترده است که در این امر در بین 22 کانون شهری و روستای شهرستان دلیجان سال گذشته رتبه برتر را کسب کرده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 700 عضو فعال دارد، افزود: این کانون علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی و فراغتی کتابخانه ای برای بهره مندی جوانان و نوجوانان روستا نیز دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) گفت: این کانون پتانسیل خوبی در راستای اجرای برنامه های مختلف به صورت شهرستانی و استانی دارد.

 

در ادامه این مراسم اسمائیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر نیز ضمن خیر مقدم به ارایه گزارشی ازفعالیت های این کانون در طول سال گذشته و فعالیت های سال جاری کانون پرداخت.
 

وی افزود: اجرای برنامه های اوقات فراغت از جمله برگزاری کلاس های مختلف قرآنی همچون روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن کریم و مفاهیم، برگزاری کلاس های کامپیوتری، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و همچنین اجرای طرح 1446 از جمله برنامه های این کانون در طرح اوقات فراغت امسال است.

 

سهرابی با اشاره به برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی گفت: کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج)هر ساله اردوهای سیاحتی و زیارتی را نیز برای اعضای کانون برگزار می کند.

 

 گفتنی است در این مراسم که بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد، فرماندار شهرستان دلیجان رئیس ادراه اوقاف و امور خیریه و رئیس دادگستری شهرستان دلیجان حضور داشتند.