ا حضور مردم در انتخابات شکست مجدد دشمن را به همراه دارد ا

امام جمعه شهرستان دلیجان گفت: حضور پر شور ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی شکست مجدد دشمنان نظام و تضعیف سلطه و استکبار جهانی را به همراه دارد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه شهرستان دلیجان امروز(30بهمن) در مراسم تقدیر از ممتازین درسی اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان گفت: دانش آموزانی که امسال برای اولین بار در انتخابات حاضر می شوند، به عنوان رای اولی ها در سرنوشت کشور خودسهیم هستند.
 

وی افزود: امروزه با توجه به تبلیغات و فضا سازی هایی که رسانه های غربی برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در پای صندوق های رای انجام می دهند شرکت پرشور ملت ایران در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است.


حجت الاسلام نیشابوری با بیان اینکه انتخابات مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود است بیان کرد: یکی از فرصت هایی که مردم می توانند در سرنوشت خود تاثیر گذار باشند انتخابات است دشمن دنبال این است که مردم کمتر در این عرصه مهم سیاسی شرکت کنند همانگونه که رهبری فرمودند حضور مردم در انتخابات دشمن شکن خواهد بود، ملت فهیم ایران اسلامی با دشمن شناسی باید ترفندهای پیچیده دشمن را بشناسند و خنثی کنند.


وی با بیان اینکه پروژه افزایش قیمت سکه و ارز برای نارضایتی مردم و عدم شرکت آنان در انتخابات از سوی دشمنان خارجی و داخلی طراحی شده است ادامه داد: در این جریان دشمن درصدد است شرایط اقتصادی و فرهنگی را به گونه ای پیش ببرد که به مردم بگوید ما در شرایط شعب ابی طالب هستیم و راهی جز مذاکره با آمریکا نداریم.


لازم به ذکر است، در این مراسم که با برگزاری تئاتر و مسابقه پیامکی در خصوص انتخابات همراه بود، 9 نفر از شاگردان برتر اول تا سوم روستا با اهدا هدیه تقدیر شدند.


 

 

 

 

ا 'ولایت در ولایت' جشن قرآنی در دلیجان ا

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر از توابع شهرستان دلیجان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با عنوان 'ولایت در ولایت' در این روستا خبر داد.

 

اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر از توابع شهرستان دلیجان به خبرنگارشبستان در اراک، گفت: همزمان با آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) و هفته وحدت محفل انس با قرآن کریم به همت این کانون در مسجد جامع قالهر برگزار شد.


وی با بیان اینکه در این مراسم حجت الاسلام علی اکبر تبار، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و حمید صادقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان به بیان سخنانی در خصوص عظمت قرآن کریم پرداختند، افزود: یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مداحی پرداخت.


سهرابی ادامه داد: محمد مهدی ملک ثابت از قاریان برجسته بین المللی قرآن کریم و قاری حرم مطهر حضرت معصومه(س) و علی امینی، نونهال 9 ساله حافظ کل قرآن کریم از قم در این محفل نورانی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید حاضران را به فیض اکمل رساندند.


مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر خاطر نشان کرد: نهم ربیع الاول پس از شهادت مظلومانه پدر بزرگوار حضرت حجه بن الحسن(عج) بار سنگین امامت و رهبری عالم بر دوش آن حضرت قرار گرفت.


وی اظهار امیدواری کرد: که با شناخت صحیح حضرت ولی عصر (عج)، راه مطلوب و مورد نظر ایشان و دیگر معصومین (ع) را بپیماییم و با انتظار واقعی که همان کسب معرفت نسبت به آن حضرت و اصلاح خود، خانواده و جامعه مان است، مقدمات ظهورش را تدارک ببینیم.

 

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر از توابع شهرستان دلیجان از برگزاری دو مسابقه پیامکی به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص) خبر داد.

 

اسماعیل سهرابی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: مسابقات پیامکی با عناوین "کرامت امام حسن(ع)" و "امین" همزمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) به همت این کانون برگزار می شود.


وی با بیان اینکه برگزیدگان این مسابقات طی مراسم قرعه کشی معرفی و با اهدا لوح و هدایا از آنان تقدیر خواهد شد، افزود: شرکت کنندگان باید در هر مسابقه به توصیف جمالات و کرامات حضرت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) بپردازند.


سهرابی تصریح کرد: به مناسبت رحلت جانگداز رسول اکرم(ص) مراسم عزاداری و سینه زنی امشب و فردا صبح در مسجد جامع قالهر با حضور عاشقان و دلدادگان ائمه اطهار (ع) با سخنرانی امام جمعه شهر دلیجان حجت الاسلام نیشابوری برگزار می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر از توابع شهرستان دلیجان ادامه داد: مراسم مداحی و روضه خوانی ویژه خواهران روستا در منزل مسئول کانون فرهنگی قالهر برگزار و بعد از آنان خواهران شرکت کننده با حضور در گلزار شهدای روستا با آرمان های آن بزرگواران تجدید پیمان می کنند.