حرکت کاروان عزاداری اعضای کانون فرهنگی قالهر به قم ا مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر از توابع شهرستان دلیجان گفت: همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان کاروان عزاداری از این مسجد به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم به حرکت در آمد.

 

اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستای قالهر از توابع شهرستان دلیجان به خبرنگار شبستان در اراک گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده از روز قبل از اربعین حسینی 350نفر از اعضای این کانون در قالب کاروان غم از مسجد جامع قالهر به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به حرکت در آمد.


وی با بیان اینکه حجت الاسلام صلواتی، حجت الاسلام پورطالبی، حجت الاسلام غفوری و حجت الاسلام علم الهدی از سخنرانانی بودند که اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) در مسجد اهل البیت(ع)قم از آنان بهره مند شدند، افزود: بیان حوادث و وقایع خاندان امام حسین(ع) نقش حضرت زینب در زنده نگه داشتن قیام عاشورا و هدف از قیام امام حسین(ع) از جمله محورهای سخنرانی ها بود.


سهرابی اظهار کرد: اعضای این کانون در مناسبت های و مراسم مذهبی با حضور گسترده در برنامه هایی که کانون تعبیه کرده عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نشان می دهند.


وی ادامه داد: برپایی نماز و اهمیت دادن به این واجب الهی هدف اصلی قیام امام حسین(ع) است که متاسفانه برخی از افراد تا نیمه های شب به عزاداری می پردازند و غافل از هدف واصل دین هستند.